فرهاد مجيدي محبوب ۳۰ ميليون توماني

مجيدي تا امروز فقط ۳۰ ميليون تومان از استقلال گرفته و فتح الله زاده باوجود تلاش‌هاي فراوان نتوانسته پول بيشتري به او بدهد.
فرهاد مجيدي محبوب ۳۰ ميليون توماني
افکار- فرهاد مجيدي هنوز نزد هواداران استقلال محبوب است. او با آبي‌ها قرارداد ۱۸ ماهه بست و براساس آن بايد تا پايان فصل ۹۳-۹۲ يعني ابتداي خرداد ۹۳ براي استقلال بازي کند هرچند اين روزها شايعه خداحافظي او در پايان همين فصل شنيده مي‌شود و حتي شنيديم شايد فصل آينده در داماش گيلان سرمربي شود چون قرار است واعظي‌آشتياني به جاي امير عابديني، مديرعامل رشتي‌ها شود.


مجيدي رابطه سردي با امير قلعه‌نويي دارد و حتي بعد از گل‌زني به پيکان گفت: «من کاملا آماده‌ام و دليل نيمکت‌نشيني‌ام را بايد از سرمربي تيم بپرسيد.» برخي مي‌گويند مشکل بزرگ طرفين محبوبيت فرهاد روي سکوهاست و همين مسئله شايد درنهايت کار را به جاهاي باريک بکشاند.


بد نيست بدانيد مجيدي تا امروز فقط ۳۰ ميليون تومان از استقلال گرفته و فتح الله زاده باوجود تلاش‌هاي فراوان نتوانسته پول بيشتري به او بدهد در حالي که مثلا دريافتي جواد نکونام و مهدي رحمتي خيلي بيشتر بوده.


قلعه‌نويي در محفلي خصوصي گفته بود نهايتا در ۴، ۵ بازي از مجيدي استفاده مي‌کند و شايد بيشتر در ليگ قهرمانان آسيا از تجربيات اين چهره ۳۶ ساله بهره ببرد. فرهاد سابقه قهرماني آسيا با العين امارات با مربي‌گري برونو متسو را دارد.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب راه آهن , راه , آهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی , پرسپولیس ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.